Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen ÁSZF tartalmazza a Pomi Beauty  (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. 

A Webáruház címe:

https://pomibeauty.hu/termekek

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Fagyi Manufaktúra Kft
Székhely címe: 4032 Debrecen, Álmos u 5-7.
Cégjegyzékszám: 09-09-028743
Adószám: 25925515-2-09
Bankszámlaszám : 10918001-00000093-90720006

 

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: https://pomibeauty.hu/termekek
Telefon: +36305127659
E-mail: pomibeautycosmetics@gmail.com
Nyitva tartása: H-P: 9-20, SZ: 9-13

Felügyeleti szervek

  • Polgármesteri Hivatal Jegyzője
    Debrecen, Piac u 20 Tel:/ +36 52 511 420
  • Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
    Debrecen, Szent Anna u 36. Tel:/+36 52 533 924
  • Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatóság
    Budapest, József krt 6. Tel:/ +36 1 459 4800
  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Debrecen, Petőfi tér 10. Tel:/ +36 52 500 710

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. 

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötelezettség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát, de NEM tartalmazza a házhoz szállítás költségeit.

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók, átlagosan 1-3 munkanap.  (Ettől nagyobb szállítási időt jelezzük ügyfeleink részére.)
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 

Szállítás

A küldemények kézbesítése a GLS Futárszolgálat segítségével történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok, díjak: GLS futárszolgálattal, árak bruttóban értendők Ft/cím

Ingyenes szállítás: 

  •  Személyes átvétel esetén


Külföldi kézbesítés igénye esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal az pomibeautycosmetics@gmail.com email címen.

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen a Vezér Kutyakozmetikában
2. Utánvéttel - az áru átvételével egyidejűleg ( többletköltséget von maga után )
3. Banki átutalás (előre utalás)

Elállási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Fagyi Manufaktúra Kft
4032 Debrecen, Álmos u 5-7.
pomibeautycosmetics@gmail.com

 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján
A webáruházon keresztül történő vásárlásnál az Ügyfél elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A weboldalon megjelenő képekért, előre nem kiszámítható árváltozásokért (árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) felelősséget nem vállal a Szolgáltató! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A Szolgáltató nem felel az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftverhibából, illetve internetes hibából).

Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállal a Szolgáltató felelősséget, ill. a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméke(ke)t szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál.

Amennyiben kézbesítéskor a csomagoláson bármilyen sérülést: horpadást, szakadást, beázást észlelnek a futár köteles megvárni, hogy a címzett a csomagot kibontsa, és meggyőződjenek annak tartalmának épségéről.

Ha bármilyen sérülést /karcolást, horpadást, repedést stb./ észlel, akkor nyomatékosan kérjük, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a futárszolgálat képviselőjénél (sofőr). Ha a csomagot Ön átvette és ezt aláírásával igazolja, akkor ez egyben egy nyilatkozat is - a jegyzőkönyv hiányában - , hogy az árut mennyiségileg és minőségileg átvette. Tehát a rendelt termék megfelelő darabszámban és épségben, sértetlenül az Ön birtokába került. Az áru átvétele után az esetleges szépséghibákért felelősséget nem vállalunk. A nem rendeltetésszerű használat, tárolás, rakodás esetén sérülő /karcolás, horpadás, repedés stb./, nem működő terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni az elállási jogtól függetlenül.

Kérjük alkalmazza a fent leírt tanácsokat a termék átvételénél, hogy Önnek gondtalan és örömteli legyen a vásárlása a cégünktől.

A Szolgáltató jogosult, a vásárlás feltételeit, szabályait és a jelen ÁSZF -t bármikor módosítani.

 Garancia, jótállás:

Forgalmazott termékeinkre kötelező jótállásról a 151/2003.(IX.22), 97/2014(III.25) kormányrendeletek rendelkezései az irányadók. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak. Kérjük, hogy a garanciajeggyel ellátott termékek átvételekor kapott garancialevelet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez!

Nem érvényesíthető a jótállási igény ha a meghibásodást: 
- nem rendeltetésszerű vagy a használati utasítástól eltérő használat okozta,
- nem megfelelő szállítás vagy tárolás okozta,
- környezeti vagy a készüléken kívül álló ok (pl. nem megfelelő hálózati feszültség, hosszabbító, áramfejlesztő, stb.) okozta,
- vagy a készüléket a garancialevélben szereplő szakszervizeken kívül már más is javította,
- illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 
- a kifogás rendezésének módját. 
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja. 

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). 
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 

 

Az oldal tetejére
Close menu
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.